Zijn dit jouw dagelijkse uitdagingen…..

 

Hoe kan ik meer uit mijn bestaande business halen?

Hoe kom ik in contact met mijn (potentiële) klant?

Hoe haal ik het beste uit mijn medewerkers?

Hoe kan ik meer rendement uit mijn doelgroep halen?

Hoe vertaal ik algemene trends en digitale trends naar de juiste strategie?

Op welke wijze kan ik mijn organisatie continu verbeteren?

 

IS JOUW BEDRIJF TOEKOMSTBESTENDIG?

 

 

Redenen om de digitale strategie samen met Tincan Digital op te stellen

Door samenwerking besparing van tijd en kosten

20+ jaren ervaring in zakelijke dienstverlening

Het netwerk van Tincan Digital is groot

Als ondernemers denken we in rendement en business

We zijn onafhankelijke adviseurs 

 

 

 

Strategieontwikkeling : welke stappen zetten we met elkaar?

Strategieontwikkeling voor jouw bedrijf is altijd maatwerk. Wij leveren wat nodig is. Als rode draad doorlopen we onderstaande stappen. Vervolgens komt de strategische heroriëntatie en de begeleiding bij het vaststellen van nieuwe (strategische) uitgangspunten.

STAP 1 Waar sta je nu als bedrijf?

Welke doelgroep, dienstverlening en aanbod?

STAP 2 Welke algemene- en social/digital trends?

Welke impact hebben de trends op jouw bedrijf?

 

 

STAP 3 Waar wil je staan over 3 en 5 jaar?
STAP 4 Match de trends met je doelen en doelgroep

Waar wil je heen? Welke kanalen zijn het meest passend?

 

STAP 5 Wat is jouw offline en online aanpak?

Wat is jouw offline en online aanpak om je strategie waar te maken?

STAP 6 Experimenteer

Experimenteer met online advertising, communicatie, social media

STAP 7 Persoonlijke betrokkenheid

Zorg voor persoonlijke betrokkenheid bij de uitvoering van jouw ambitie

 

STAP 8 Competentie en kennisniveau

Investeer in benodigde competenties en kennisniveau

STAP 9 Invulling geven aan strategie: continu verbeteren (Kaizen)

Continu verbeteren wordt ook wel Kaizen genoemd. Het gaat dan niet om grote veranderingen, maar verbeter je in kleine stapjes. Een proces van stap voor stap verbeteren in de organisatie om de concurrentie voor te blijven. Continu verbeteren om kosten te besparen, kwaliteit te verhogen, levertijden te verkorten en klanttevredenheid te vergroten. Kaizen is een cultuur en niet zozeer een stappenplan of model. Met onze brede managementervaring kunnen we jou absoluut helpen met het continu verbeteren van de processen van jouw bedrijf. 

Hannah Arendtweg 52, 1349 CM Almere

Van Houtenstraat 10, 2672 DP Naaldwijk

Tel. 085 – 06 06 390

   e-mail : hallo@tincandigital.nl

 

× Chat met Thomas en Wim van Tincan Digital